Subject: FW: Transpordiamet_ Kohalike teede järelevalvest 2024. aastal
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jan 2025 10:50:09 +0200

From: Eesti Linnade ja Valdade Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 16, 2025 4:07 PM
To: Rait Pihelgas <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kalle Toomet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Siim 
Jaksi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Transpordiamet_ Kohalike teede järelevalvest 2024. aastal

Lugupeetud Eesti Linnade ja Valdade Liidu liikmed

Edastame Transpordiameti palvel kirja teemal kohalike teede järelevalvest 
2024. aastal.

Kirjas jagatakse 2024. aastal kohalike teede seisundinõuete kontrollimise 
alast teavet ja tähelepanekuid ning tuuakse välja ka peamised kontrolli 
käigus tuvastatud puudused.

Lugupidamisega

Rait Pihelgas

asedirektor

Eesti Linnade ja Valdade Liit

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.